Nu är schemat för höstens tennis klart.
HÄR kan du gå in och läsa schemat i sin helhet.
Som vanligt kommer alla synpunkter och gruppändringsförfrågningar gå via vårt formulär på hemsidan, och ingen möjlighet till at ringa eller besöka kontoret gällande schemat kommer finnas.
Med tanke på den överlämning som måste ske mellan nuvarande klubbchefen David Gustafsson (anställd tom 2/9) och den nya klubbchefen Fredrik Lundh (anställd from 5/9) så har styrelsen i samråd och samsyn med David och Fredrik beslutat följande:
Överlämningen kommer prioriteras över besvarande av gruppändringsförfrågningar under Davids sista vecka i klubben. Det är viktigt för den nya klubbchefens förutsättningar att överlämningen blir strukturerad och genomarbetad. Därför kommer det inte finnas möjligheter att ändra på grupper, eller besvara förfrågningar kring grupper förrän efter at Fredrik har tillträtt. Fredriks första dag i Höllviken blir den 6/9, och det är rimligt att anta att gruppändringsförfrågningar kan börja besvaras i veckan därpå (start 10/9).
Förfallodatum på fakturor kommer läggas så att man har möjlighet att få svar på sina eventuella förfrågningar innan fakturan ska betalas.